RSS z pohledu provozovatele

Napsal(a) Napsáno středa, 19 červen 2013 Zveřejněno v Rady a návody Přečteno 3013 krát
Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

Chcete zaujmout více lidí a dát o sobě více vědět? Využijte RSS kanál ve svůj prospěch. Každý kdo umístí na svůj web RSS zdroj ve kterém bude prezentovat své články, výrobky nebo služby si může slušně pomoci v optimalizaci svých stránek. Pomocí RSS kanálu lze totiž snadno získat zpětné odkazy z jiných webů, kde budou vaše články zveřejněny a posílíte tak svoji webovou prezentaci z pohledu SEO optimalizace a pozice ve vyhledávačích.



Pokud se na RSS podíváme z pohledu provozovatele, který chce zvýšit šance svých webových stránek, tak nám tento nástroj poslouží k vytvoření kvalitních zpětných odkazů. Pokud si vaše příspěvky (články) budou lidé integrovat do svých RSS čteček vytvoříte si tak širokou základnu potenciálních čtenářů, které vaše články při nejmenším zajímají a především na Vás odkazují.

Hlavní předností RSS kanálů je v dnešní době především jednoduchá integrace do sociálních sítí (Facebook, Google+) pomocí zdarma dostupných aplikací. Nejdůležitější je, aby lidé na sociálních sítích poté dále sdíleli vaše články a odkazy. Toho docílíte jediným způsobem a to tak, že budete psát zajímavé příspěvky pro lidi. Jen díky tomu budou čtenáři sdílet vaše příspěvky dál a přirozeně šířit další zpětné odkazy.

V mnoha sociálních sítích jsou implemantovány aplikace, tzv. RSS čtečky, které dokáží načíst jakýkoliv RSS zdroj.

Šíření zpětných odkazů pomocí sociálních sítí

Pokud máme dobře napsané příspěvky, články nebo aktuality a naši přátelé na sociálních sítích tyto odkazy sdílejí zvedá se nám i SocialRank, který je speciálně určen pro hodnocení sociálních sítí.

Sociální síť Facebook

Facebook je v dnešní době fenomén, který by neměl přehlédnout nikdo, kdo chce držet kontakt nejen se svými přáteli, ale i se svými potenciálními zákazníky.

Pokud si na Facebooku vytvoříte firemní profil, můžete například pomocí aplikace RSS Graffity vkládat novinky nebo články z firemního webu.

Sociální síť Google+

V době psaní toho to článku, největší světový vyhledávač Google spouští svou sociální síť Google+, která se má stát konkurencí právě Facebooku. Samostatná aplikace Google Reader může sloužit jako vaše osobní RSS čtečka nebo pokud jste zaregistrováni v sociální síti Google+ můžete sdílet příspěvky z vaší Google Reader čtečky na svojí zeď podobně jako na Facebooku pomocí tlačítka pod samotným textem.

Zdroje

 



Naposledy změněno čtvrtek, 20 červen 2013 11:59

Zaujal Vás tento článek? Sdílejte ho a šiřte dál...



Warning: Creating default object from empty value in /pub/jiranwa/webzpravodaj.cz/web/www/plugins/system/t3/includes/joomla25/modulehelper.php on line 177