Přidání účtu do Thunderbird

Napsal(a) Napsáno úterý, 18 říjen 2016 Zveřejněno v Rady a návody Přečteno 12489 krát
Ohodnotit tuto položku
(2 hlasů)

Výhod poštovních klientů je hned několik. Hlavním je, že uspořádávají více účtů na jedno místo. Jakým způsobem ale přidat účet vlastní emailové domény? Odpověď najdete v tomto step-by-step návodu.



Poštovního klienta thunderbird najdete ke stažení na oficiálních stránkách.

Po instalaci a spuštění programu se vám zobrazí úvodní okno. K přidání nového účtu klikněte na nabídku vpravo nahoře -> možnosti -> nastavení účtu.

krok-1

Zde rozkliknete akce účtu -> přidat poštovní účet..

krok-2

Poté zadejte do editačních polí jméno, email, který chcete přidat a jeho heslo.

krok-3

Thunderbird nalezl nastavení účtu

Toto je ideální scénář, protože Thunderbird vše zařídil za vás. Stačí si jen vybrat jestli chcete POP3 nebo IMAP a dát hotovo.

krok-4

 

Nakonec už jen schválit bezpečnostní výjimku.

krok-7

Tímto vám je pošta plně k dispozici.

krok-8

Thunderbird hodnoty nenalezl

Může se stát, že vám program hodnoty serveru nepřednastaví. V tu chvíli přichází na řadu ruční nastavení. Z nabídky příchozí si vyberte zda chcete POP3 nebo IMAP.

krok-11

Poté stačí vyplnit název příchozího a odchozího serveru, o zbytek se postará autodetekce thunderbirdu.

krok-12

Po zadání údajů klikněte na znovu otestovat.

krok-13

Nakonec stačí kliknout na hotovo.

krok-14

Obdobně i pro POP3, jediným rozdílem je příchozí server, který pravděpodobně nebude začínat imap, ale pop3.



Naposledy změněno úterý, 25 říjen 2016 09:02

Zaujal Vás tento článek? Sdílejte ho a šiřte dál...



Warning: Creating default object from empty value in /pub/jiranwa/webzpravodaj.cz/web/www/plugins/system/t3/includes/joomla25/modulehelper.php on line 177