Etarget pracuje na podobném principu jako reklamní systémy AdWords od společnosti Google a Sklik od společnosti Seznam. Po zaregistrování na stránkách Etarget můžete začít vytvářet vaši PPC kampaň.
Etarget inzeruje svoje reklamy do několika systémů, především pak do zpravodajských serverů, širokého spektra zájmových webů a menších vyhledávačů. Může tedy reklamu dobře cílit na zákazníka a klíčová slova.
Klíčová slova vždy porovnává s obsahem v textu článku, klíčovými slovy zadané do vyhledávače nebo katalogu. Poté vyhodnotí, které reklamy se shodují v kontextu a zobrazí je.
Součástí registrace je přístup ke statistickým údajům vaší kampaně, seznamu nejhledanějších slov, možným kombinacím klíčových slov, apod.
Zajímavou službou inzertního systému Etarget je vytvoření reklamní kampaně přes sociální síť Twitter. Více informací na Etarget a Twitter.