Newsletter podává zákazníkům informace o novinkách nebo akčních nabídkách konkrétního e-shopu (webových stránek).
Důležité je, aby newsletter obsahoval užitečné informace a neobtěžoval tak příjemce. Pokud dobře zacílíme segment uživatelů, tak může newsletter plnit dobře svůj účel a zvyšovat konverzi.
Marketingový účel newsletteru spočívá v nenásilném zasílání nabídek produktů nebo služeb dané firmy.
Elektronický zpravodaj musí být kreativně a zajímavě napsán a vytvořen, aby vzbudil zájem, příjemce si ho přečetl a nejépe si zakoupil nabízený produkt (službu).
Není dobré newsletter zasílat lidem, kteří o něj nezažádali. Toto jednání je nezákonné a jedná se o spam. Obesíláme pouze zakazníky, kteří jsou registrování do systému.
Například pokud vytvoříme zákazníkovi webové stránky zeptáme se ho zda chce zasílat novinky o nových službách. Pokud souhlasí, tak za několik měsíců můžeme těmto zákazníkům zaslat newsletter o možnosti přikoupení SEO, PPC, regitrace do katalogů, apod.
Zdroje
- 333 tipů a triků pro SEO (cpress)